Enter your keyword

Zlecenie 124/2015

Zlecenie 124/2015

Nazwa produktu leczniczego/świadczenia:

Striverdi Respimat, olodaterolum, roztwór do inhalacji, 2,5 mikrogramów/dawkę dostarczaną, EAN 5909991099640;

Podstawa prawna zlecenia MZ: art. 35 ust. 1 ust. ref.

Znak pisma zlecającego, sygnatura i data wpłynięcia do AOTM:

PLR.4600.2343.2015.1.KB; 2015-09-08

Zlecenie dotyczy:

przygotowania analizy weryfikacyjnej AOTM, stanowiska Rady Przejrzystości, rekomendacji Prezesa Agencji w związku z wnioskiem o objęcie refundacją produktu leczniczego

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Analizy Wnioskodawcy:

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza problemu decyzyjnego do zlecenia 124/2015
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza kliniczna do zlecenia 124/2015
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza ekonomiczna do zlecenia 124/2015
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza wpływu na system ochrony zdrowia do zlecenia 124/2015

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Analiza Weryfikacyjna Agencji:

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza weryfikacyjna Agencji do zlecenia 124/2015

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Uwagi do Analiz:

Termin zgłaszania uwag upływa: 13 listopada 2015r.

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Microsoft WordFormularz zgłaszania uwag do analizy weryfikacyjnej zlecenia 124/2015

Komentarz do uwag do upublicznionej analizy weryfikacyjnej:

Nr analizy weryfikacyjnej

AOTMiT-OT-4350-25/2015

Tytuł analizy weryfikacyjnej
Wniosek o objęcie refundacją i ustalenie urzędowej ceny zbytu leku Striverdi Respimat (olodaterol) w podtrzymującym leczeniu rozszerzającym oskrzela u pacjentów z przewlekłą obturacyjną chorobą płuc (POChP)
Lp.
Zgłaszający uwagi
Treść uwagi
Komentarz AOTM
Rozpatrzone uwagi

1.

Wojciech Gryta – Boehringer Ingelheim Sp. z o. o.

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF 

Dotyczy uwagi do Rozdziału 3.6., tabela 9, str. 19 oraz Rozdziału 4.1.1., tabela 10, str. 20
– Agencja podtrzymuje swoje stanowisko – porównanie z salmeterolem i indakaterolem dałoby pełniejszy obraz rozpatrywanego problemu, niemniej jednak wybór formoterolu jest zasadny i spełnia wymogi formalno-prawne. Uwaga nie wpływa na wnioskowanie z AWA.
Dotyczy uwagi do Rozdziału 4.1.1., tabela 10, str. 21 oraz Rozdziału 4.2.1.1., str. 34
– celem Agencji było zwrócenie uwagi na fakt, iż w ramach uwzględnionych badań klinicznych nie oceniano przeżycia pacjentów. Uwaga nie wpływa na wnioskowanie z AWA.
Dotyczy uwagi do Rozdziału 4.1.1., tabela 20, str. 22
– uwaga zasadna, nie wpływa na wnioskowanie z AWA.
Dotyczy uwagi do Rozdziału 4.1.3.2., str. 32
– Agencja podtrzymuje swoje stanowisko, uwaga nie wpływa na wnioskowanie z AWA.
Dotyczy uwagi do Rozdziału 5.1., str. 53
– Agencja podtrzymuje swoje stanowisko – porównanie z salmeterolem i indakaterolem dałoby pełniejszy obraz rozpatrywanego problemu, niemniej jednak wybór formoterolu jest zasadny i spełnia wymogi formalno-prawne. Uwaga nie wpływa na wnioskowanie z AWA.

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawartych w DKI
  • Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

    Stanowiska Rady Przejrzystości:

    Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFSRP 145/2015 do zlecenia 124/2015
    (Dodano: 20.11.2015 r.)

    Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

    Rekomendacja Prezesa AOTM:

    Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFREK 90/2015 do zlecenia 124/2015
    (Dodano: 24.11.2015 r.)

    Kopiuj
    Opublikowany przez:
    Paweł Żadziłko
    Data publiakcji:
    09 września 2015 10:11
    Rejestr zmian
    Zlecenie MZ
    zlecenia
    Ministra zdrowia, podstawa prawna
    AWA
    analiza weryfikacyjna
    Agencji
    AW
    analiza wnioskodawcy
    UW
    uwagi do analiz
    RPT
    raport
    (art.31g. ustawy o świadczeniach opeki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych)
    ORP
    opinia
    Rady Przejrzystości
    SRP
    stanowisko
    Rady Przejrzystości
    REK
    rekomendacja
    Prezesa AOTM
    OPZ
    opinie AOTM o projektach programów zdrowotnych realizowanych przez MZ